نگاهی به وسعت شب


از فراز دیوار های حیاط کوچک خانه ما شب زیبایی پیداست،به زیبایی چشمان مردی با قلبی به وسعت شب...
مرد من نگاه تو ام درخت دارد،درختی پر از شاخه های تنهایی که پرنده های احساس رویشان لانه درست میکنند و جوجه های تازه  سر از تخم بیرون آورده شان را با عشق پرورش میدهند تا عشق در خونشان جاری شود و روزی همان عشق را در آسمان نگاه تو پرواز دهند...


( عکاس خوبی نیستم اما امیدوارم عکس بنظرتون خوب بیاد.)

شرمنده که 20تا ستاره ی روشن دارم و خیلی وقته به هیچ وبی سر نزدم.الان که ذهنم توانایی درک و نظر دادن دارم از شرمندگی دوستان در میارم.

دوستتون داررررررم  :)

دیگه چاره چیه تحمل میکنیم!
ضمنا تا تو زندگی نیفتادید و قسط ها و خرج و مخارج زندگی فکر عشق و عاشقی رو از کله تون بیرون نکرده فرصت دارید از این حرفای عاشقانه بزنید..

من کلا عاشق خلق شدم! خلق شدم که عاشق بشم.

قسط و این چیزام تاثیر نداره 😅
کلا یه پریساست و عشق که اگه نباشه پس به امید چی طاقت بیاره؟

عکس واقعا قشنگه... 

وااااااای مرررررسی 😊

تازه عکاسه خوبی نیستین ! :/

به به! بعد مدتها خوش اومدی اقا عرفان.

این منظره زیباست که عکسو زیبا کرده! وگرنه من عکسا خوبی نیستم.سوژه ها رو فقط خوب انتخاب میکنم.
بابت اعتماد به نفس و تشویق مخفی و پنهان در همین یه جملتون خیلی مرسی.

متن قشنگ و بااحساسی بود
در مورد عکسم سکوت اختیار میکنم :))
عکس خوب بود

ممنون.

شب توی عکس قشنگه...

متن من رو یادِ یاکریم های همیشه عاشق میندازه...
عکس هم خوبه!کمی اعتماد به نفس ; )

حتما درباره یاکریم های همیشه عاشق هم مینویسم.

چشمممم.مرسی

وای عکس چه قشنگه ...خخ من شباجرات نمیکنم ازپنجره به بیرون نگاه کنم میترسم

شب که خیلی قشنگههههه!

من عاشق شبم.شبا منو به خودم برمیگردونه.فارغ از هر چیزی میشم خود واقعیم و فقط واسه خودم میشم.
صدای شب قشنگه.
مرسی.چشمات قشنگ میبینه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان