زیرخاکی که تو باشی!

داشتم فکر میکردم تو اخلاق که نداری! اعصابم که نداری! پررو هم هستی! خودشیفته و مغرور هم که اووووووف....حد نداره اصلا! زبون باز هم که اصلا در حد توصیف نیست،تو3ثانیه مخ همه رو میزنی،طرب نمیفهمه از کجا خورده!دیکتاتور و قلدرم هستی! گستاخ و بی پروا هم که خیلییییی! حواس پرت و سربه هوا هم که تااااا دلت بخواد. فقط مونده خودتو جایی جا بذاری با سر راه خودتو گم کنی! بی نهابت بی احتیاطی و همش هم آدمو نگران میکنی...

پس من دقیقا از چی تو عتیقه خوشم میاد؟؟؟

اما یادم اومد " من همیشه عاشق عتیقه و زیرخاکی چیزای خاص و پیچیده بودم "! 

من دقیقا از تو بخاطر تمام این چیزا خوشم میاد.همینجوری دوستت دارم.

دوستت دارم چون نسل مردایی مثل تو رو به انقراضه؛ نه چون یه مهندس جذابل خوشتیپه قد بلند پولداری!

دلایل من برای دوست داشتنت متفاوت از دلایل عامیانه بقیه ست! واسه همین من هی بیشتر عاشقت میشم و باز بیشتر صبر میکنم اما اونا عاشقیشون به عمر یه فصل هم نمیکشه!

3تا پاییزه که من دلتنگم و تو نیستی...

عاشق شدم.حالا میفهمم پاییز بهاریه که عاشق شده.

اتفاقای زندگی منو از بهار بودنم دور نکرد اما اسم تو که میاد...حتما لرزش قلبم از سرماست...

اخلاق خیلی مهمه 

به قول رامبد جوان:خییییییلیییییییییی

جان؟؟؟ با من بودید؟

ها؟ 😑😅

یکم عنوانم غلط اندازه،میدونم! شما به خودتون نگیرید😅😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان