علامت سوال ؟؟؟

همینجوری عاشقت نشدم،قسم میخورم که خودت خواستی!

من خودم عاشقت نشدم،رفتارای با قصد و غرض تو باعث شد!

من کل دنیام کتابام بودن،من کل زندگیم یه اتاق بود و آهنگا و دفترا و شعرا و نقاشیام،اصلا جایی واسه کسی نداشتم...تو به زور اومدی!

رفتارات نا آگاهانه نبود،اتفاقی نبود! حرفات الکی نبود...میدونستی داری چیکار میکنی و میدونستی قراره آخرش چی بشه و بازم...

چرا یادم نمیره؟ چرا نمیتونم فراموش کنم؟ چرا هنوز یادت میوفتم؟ چرا هنوز هرچقدرم خودمو گم و گور میکنم باز کلی از روزو ندونسته بهت فکر میکنم؟

ازت بدم میاد...بابت تمام بدیایی که چند سال درکشون میکردم،ازت بدم میاد

بسه،برو...خواهش میکنم

چرا هنوز چشمامو که میبندم تویی؟ نمیام ببینمت،نمیام...هر جا باشی نمیام،نمیخوام ببینمت،نمیخوام باز زجر بکشم،نمیخوام دیگه بسه،برو!

تو داری راحت زندگی میکنی اما من چی؟ منی که بدون هیچ چیز خاصی،ازت کلی خاطره خاص دارم! چون خودت خواستی. خواستی که...

آه بیخیال! بیخیال! فقط زودتر برو...که یادم بره چقدر طولانی بهت فکر میکردم،چقدر طولانی محور زندگیم بودی...چقدر طولانی برات یه برد قطعی بودم...

اصلا چرا اینا رو میگم؟

علامت سوال تمام معنی اینهمه مدت دوست داشتن کسی مثل توئه!!!

بزرگ فکر کن
خودت خودتو نجات بده
وقتی میای و ازش اینجا می نویسی یعنی هنوز قبول نکردی بهت بد کرده
یه بار برای همیشه تصمیم بگیر و ولش کن


http://daynasor.ir/

خب دقیقا هم قبول نکردم بد کرده!

اعتیاد جسمی هم که باشه روزی صد دفه میاد تو فکرت! این که دیگه...
ولش کردم! وگرنه الان پیشش بودم و میترسیدم مچمو موقع دزدکی نگاه کردن بگیره...
مرسی که خوندی،مرسی واسه حضور و حرفات

تا یه مدت این حالت ها طبیعیه. دقیقاً تا سر حد خون دل آدم و ممکن ببره، ولی هر دل کندنی درد داره. 

فقط می تونم دعا کنم برات :-) البته اگر قابل باشم.
ولی بهت بگم که تهش و حتی همین الانم بُرد با شما ست گلم. :-) 

مرسی خواهرم که انقدر مهربونی 😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان