دلم میسوزه! بس که طفلونکی ای!!!!

چقدر دلم میسوزه که قبل عاشق شدنت آمار خونه و ماشین و اموالتو در میارن اونوقت منه ساده فکر میکردم یه جوونه تازه کاری که تو اون گرما با بدبختی تاکسی گیرش اومده...!

دلم میسوزه مارک لباساتو در میارن و سر تا پاتو آنالیز میکنن اونوقت من تا مدتها حتی نمیدونستم قیافت چه شکلیه!

دلم میسوزه زل میزنن تو چشمات و حدود شرعی که هیچی،از حدود انسانیتم میگذرن اونوقت من یه بارم تو چشمات نگاه نکردم!

دلم میسوزه دستتو میگیرن و اسمشونو رو دستت مینویسن اونوقت من حتی نفهمیدم اسممو از کجا فهمیدی و وقتی صدام میکردی نمیدونستم کجا باید قایم بشم که نفهمی دارم میمیرم!

دلم میسوزه که هرگز نخواستم با مظلومیت و تظاهر تو دلت جا بشم و اشکای تمساح خیلیا مسموت کرد.

دلم میسوزه واست...دلم میسوزه که حقیقتی که بنظرت میاد کاملا دروغه و تظاهر! 

ببخشید اگه مثل همه شون واسه دوست داشتنت هزار چیزو چک نکردم و صادقانه عاشق خوده خودت شدم. ببخشید که مثل خیلیا که دوستشون داری عوضی و متظاهر نبودم!

شنیدی میگن خلایق هرچه لایق؟

حتماً لیاقت شما خیلی خیلی بیشتر از کسی بوده که نیست. 
یه روز یه کسی میاد که :-) می گی وای خدای من، من چه قدر به کم ها قانع بودما! ولی تو بهترین رو واسه من خواسته بودی و من پا به زمین می کوبیدم. مثل وقتایی که کوچیک بودیم و ...  

ان شاءالله آرامش سراریز بشه به قلبت. شاد باشی

مرسی عزیزدلم 😍

بی نظیر بود
خط آخرت نابودم کرد
عالی بود؛ عالی عالی عالی :)

اووووووه مای گاد!

آقای فابر که بگه خوبه ینی واقعا هست 😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان