آدم عادی ینی چی؟

یه دل سیر گریه کردم و آهنگ گوش دادم.

بعد طراحی رو پیش بردم و بعد بی انرژی شدم...

حالا باز پتانسیل گریه کردن دارم!

هرچند پست قبل حذف شد،ولی دلم اصلا خالی نشد!

دیگه نه علشقم،نه ترک شدم،نه شوست عشقی خوردم و نه هیچ چیز دیگه.

ولی با آهنگای عاشقانه میخندم و گریه میکنم. انگار عشق کلا تو خون من قاطی شده! مث آهن تو گلبولای قرمز جاسازی شده!

یهو بغض میکنم،گریه میکنم! فقط واسه چند ثانیه بلند گریه میکنم بعد باز آروم میشم.

من نمیدونم آدم عادی ینی چی! نمیدونم الان عادیم یا قبلا عادی بودم؟

اصلا واقعا آدم عادی ینی چی؟؟؟؟

شما میدونید آدم عادی چجور آدمیه؟؟؟؟

کلا آدم عادی نداریم؛)
بی هپی جانم؛)

منم همین عقیده رو دارم!

هپی ام جان دل :))

الان عادے بنظر نمیرسے

اوممممم! خیلی هم خوب! آدمای عادی کسل کننده و بی هیجانن  ؛)

باجوابت به نظرپریسآتیس(: که گفتی :آدمای عادی کسل کننده و بی هیجانن  

خیلی موافقم

خوبه که شمام مث من فکر میکنی.

آخه یه آدم عادی چه چیز جذابی میتونه داشته باشه؟

(((: من عادیم...

جک بود بهار؟؟؟؟ تو کجات عادیه خواهر من؟😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان