من و....

دلم نوشتن میخواد اما به محض شروع کردن تمام کلمه ها قاطی میشن.انگار حتی کلمه هام تنهام گذاشتن...
جناب فابرکاستل درباره تنهایی کاملا راست میگن.

حالا من موندم و ....
من و...
دقیقا من و....
جای خالی ای که انگار هیچ اسمی نیست که پرش کنه!
من و....
:)

راستی چه خبر از کنکور ؟

خوبه،سلام داره خدمتتون.

هر چند نتیجش در حد تلاش و توقعم نبود اما نتیجه قابل قبولی بود.
توی4000تای اول کنکور شدن بین نزدیک600000نفر،همچین بد هم نیست؟

إإ پیدات کردم گمت کرده بودم:)
خدا وبلاگ ها بروز شده رو نگه داره؛)
گاهی خود من از هر جمعیتی شلوغ تر میشود...

من فقط مثل دریا در مقابل ماه دچار جزر و مد میشوم...

:))))))) ننوشتن خره.
من الان باید یه کوفتی بنویسم 
همه چی مینویسم الا اون کوفته

موافقم!

باویارتکلم موافقم

اوممممم! موافقت خوبه

سلام ازبازدیدت ازوبم تشکر میکنم امیدوارم بازم بهم سربزنی ببخشید تهدید کردما

حتما 

خواهش میکنم. اشکالی نداره،اینم یه روشیه دیگه...😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان