فاتحه ای برای خودت

بنشین بالای یک قبر خالی و زار بزن! شاید همه تو را "دیوانه" خطاب کنند اما تو به دل نگیر...
فقط خودت هستی که میدانی چقدر سخت خودت را آنجا دفن کردی،چقدر سخت برای خودت مراسم گرفتی،تشییع،سوم،هفتم و چهلمی که روی قبر خودت سنگ گذاشتی تا هرگز به دنیا برنگردی...
حرف های زیر لبی آدم ها را هرچند برایت مثل فریاد اند،نشنیده بگیر!
آرام و خونسرد برای خودت اشک بریز،خودت را صدا بزن! با انگشت روی سنگ بزن و فاتحه ات را بخوان و برای شادی روحت صلواتی بر پیامبر و آلش بفرست...
بعد با خودت خداحافظی کن و بگذار در قبر تنهایی ات جسمت خوراک همان حشرات نفرت انگیز شود و روحت آرام گیرد...
برو و فکر کن که حالا دیگر "شادروان" شدی...!
پریسا.ی
@rainefer

برای خودت مراسم تشبیع بگیری؟شاید برای خود قبلیت عالی بود دختر محشر

مرسی گل بانو :))

چشمات محشر خوندن :))

(: کجای توخانم گل

همین دور و برا :))

سلام. من شادان هستم. مجبور شدم یه وبلاگ جدید بسازم. فعلا پست جدید نمیذارم چون میخوام اول پستای قبلی رو منتقل کنم به این وبلاگ که فقط روزی ده تا رو میشه منتقل کرد. اما گفتم بدونی. شاید خواستی بهم سربزنی:)
وبلاگ قبلیمو دنبال میکردی

ممنونم گل بانو

You really saved my skin with this iniotmarfon. Thanks!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان