آدم نیمرو باشد اما دو رو نباشد...

گاهی من هم بدجنس میشوم! مثلا خوشم می آید مدرسه ای که او تویش بوده خراب شود! شاید دیگر او آنجا نرود و بهش ربطی نداشته باشد ولی لااقل دیگر انجا مثل او ها رو تحویل جامعه نمیدهد...

مثلا دلم میخواهد با مخ زمین بخورد...بلکه خوبی های متظاهرانه اش بریزد و همه ببینند چقدر متفاوت از ظاهر خوبش است...

مثلا از باختنش شاد میشوم و از پیروزی های توام با خودنمایی های بی اندازه اش متنفرم...

مثلا دلم میخواهد شخصیت زشت و مزخرفش پیش اویی که اینطور ناعادلانه به عرش میبردش رو شود...

مثلا عمق بدجنسی و بی ادبی اش پیش اویی که...

اه! کاش میشد که من داد میزدم و میگقتم چقدر از تو متنفرم،و چقدر از تظاهرهایت بیزارم و تو چقدر زیر آن پوسته ی خوب و ممتاز و مظلومت آدم بیخودی هستی...

میدانی؟ اگر او هم مثل تو باشد از عشقش بمیرم هم برایم مهم نیست،هرگز دیگر سمتش نگاه هم نمیکنم.

هر بار که پدیده ی زیبایی که بدبختانه اسم تو هم هست در یادم می آید،حس میکنم تمام زیبایی هایش و حس های خوبش دود میشوند و فقط نفرت در وجودم غلغل میزند...من هرگز از کسی متنفر نشدم حتی وقتی خار در چشمم و خنجر در تمام اعظای بدنم فرو کردند!اما از تو متنفرم...تویی که حقت نیست...تویی که خودت نیستی! فقط تظاهری و تظاهر و تظاهر...

آدم نیمرو باشد اما مثل تو دو رو و متظاهر نباشد...

از انسان های رنگی رنگی متنفرم 
اونا رنگ عوض میکنن و...

دقیقا! از هیچکس به اندازه این آدم متنفر نیستم. معادلاتی از ذهنمو بهم زده که دیگه درست نمیشه.

ظاهر خوب و ...

یا من خیلی تند خوندم ، یا این خطای آخر واقعا با لحن و حس تند نوشته شده !

واقعا با لحن و حس تند نوشته شده! خیلی تند و آتیشی،از اونایی که میسوزونه! :|

حرفاتو تو دهنت آماده کن برو تو چشاش نگاه کن و بیار بالا تمام حرفاتو!

من چندباری اینکارو کردم قبل تر ها، اما بعدش پشیمون شدم! امکان پشیمونی خیلی هست !!!

خیلی گستاخه! چند باری بهش تیکه انداختم اما درصد نفرتم ازش انقدری بالا هست که با این چیزا قد یه باکتری فوق ریز هم خنک نمیشه :/

من از حرفایی که دربارش و بهش زدم اصلا پشیمون نیستم،خیلیم خوشحالم.

گاهی بدجنسی لازمه
دوروبودن شده جز روال زندگی جامعه نباشه نمیشع انگار ادما عادت کردن بش متنفرم ازش

دقیقا همینه. درباره این آدم خیلی لازمه که بدجنس باشم...

بدشو نمیخوام ولی از موفقیتای ریاکارانش خوشحال نمیشم و باختش دلمو خنک میکنه...

منم از خیلیا متنفر بودم ولی تجربه نشونم داده این تنفر وبال گردن آدم میشه
و برای اینکه سبکبال باشی بایدد کینه ای از کسی تو دلت نباشه
سعی کنید میشه

بله. دارم تلاش میکنم بعد از این مدت اصلا نبینمش تا یادم بره ولی متاسفانه اون کسی رو سمت خودش کشیده که ناخواسته هربار بیشتر ازش بدم میاد...

امیدوارم بتونم از خودم و زندگیم و اون آدم دورش کنم.
خدا کنه که بره و دیگه هم راهش به زندگی هیچکدوممون نیوفته...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان