گور بابای...

گور بابای رفاقت بعضیا...عشق بعضیا...منطق و درک بعضیا...گور بابای خاطرات بعضیا...

ببین رفیق،مسابقه کی بدبخت تره نیست اینجا! اشتباه اومدی...

هنر اینه که تو درد و مشکل شنا کنی اما باز لبخند بزنی و بخندی!

گفته بودم که من زود میگذرم اما هرگز یادم نمیره!

گاهی میگذرم از تقصیرات بعضیا و گاهی... گاهی میگذرم از خود بعضیا...

دوستی ای که من براش هزار جور تلاش کردمو تو له کردی و هرگز توش راضی نشدی! آدمای حق به جانب هرگز به جایی نمیرسن چون انقدر خودشونو میبینن و فکر میکنم خودشون درستن و بقیه غلط، همه رو دور میکنن! و ناراحت...

متاسفم رفیق...گندیه که خودت زدی و من قصد پاک کردنشو ندارم...

سلام ابجیه گلم خووووووووووووووووووووووبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیززززززم :))

من عالی! تو چطوری؟
خبری ازت نبود!

((:گورباباشون

:)))

فدات توخوب باشی منم خوبم
شرمنده ببخشید

عزیزی :))

دشمنت شرمنده اجی.
خوشحالم اومدی :))

That adrdesses several of my concerns actually.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان