زوتوپیا، اشکامو پاک میکنم و بلند میشم باز :)

بازم اینبار من بازنده ام اما از نو شروع میکنم باز دوباره
منم نمیخوام مثل کسی باشم که با اولین اشتباه کم میاره
پرنده ها هم واسه یاد گرفتن پرواز
بارها زمین میخورن ولی بلند میشن باز
من نمیبازم ادامه میدم بازم چون تنها فکری که دارم هدفه
همه راهارو میرم تا حقمو بگیرم از نو شروع میکنم باز هر دفعه
من نمیبازم ادامه میدم بازم چون تنها فکری که دارم هدفه
همه راهارو میرم تا حقمو بگیرم از نو شروع میکنم باز هر دفعه

♫♫♫♫♫♫♫♫

یه راه خیلی طولانی رو اومدی از نفس نفس زدنهات معلومه
ناراحت نباش گاهی آخرین نفر میشی اما بهترینت همونه
من نمیبازم ادامه میدم بازم چون تنها فکری که دارم هدفه
همه راهارو میرم تا حقمو بگیرم از نو شروع میکنم باز هر دفعه
من نمیبازم ادامه میدم بازم چون تنها فکری که دارم هدفه
همه راهارو میرم تا حقمو بگیرم از نو شروع میکنم باز هر دفعه

من هنوز به این راهم ادامه میدم من هر روز دنبال اشتباه جدیدم

هنوز ادامه میدم...ادامه میدم...ادامه میدم...ادامه میدم...


لینک آهنگ زوتوپیا از ملانی 

خوبه اصل زندگی امیده

بله...

به من سر بزن اینجا یه مشکلی داره فونت نوشته هات خیلی ریزه

چه مشکلی؟؟؟

همش که ریز نیس! فوقش همین یدونه :/
باوش :|

اینو قبلا گوش کردم:)
من نمیبازم ادامه میدم بازم چون تنها فکری که دارم هدفه :)

عالیه اهنگش :))

زوتوپیا چی بود؟

یه انیمیشنه و اسم این آهنگ که متنشو گذاشتم.

چ اهنگ خوشملی

خیلی :))

خیلی آهنگه خوبیه:)

خیلی :))

This wesbite makes things hella easy.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان