سنگ جان و طوفان :) +عکس

آنطور ناگهانی که طوفان شد و صدای جیغ و داد پنجره ها سکوت اتاق را شکست،ترسیدم اما به روی خودم نیاوردم و سرم را باز توی کتاب کردم تا نکند زمان از دستم در برود و فرصت جبرانی پیدا نکنم!

هنوز خیلی نگذشته بود که صدای جیغ پنجره ی دیگری با صدای هو هوی باد و هوار های درختان بی حوصله بلند شد و سرم به سمت پنجره چرخید.

نگاهم به درختان غرغرو بود که یکهو چیزی رو پاهایم قرار گرفت. نگاهش که کردم دیدم سنگ جانم قل قل خورده و از گوشه ی میز خودش را روی پاهایم پرت کرده.

نوازشش کردم : چیزی شده سنگ جانم؟ از گلهای قرمز شلوارم خوشت آمده؟

هرچند سنگ جانم بین بغض و خنده از حرف احمقانه ام مانده بود اما انگار بغض کودکانه اش سنگینتر از خنده ی حرف من بود.

با صدای بادی که پنجره را لرزاند بیشتر به من چسبید و من به ترس از طوفانش لبخند زدم.

-چیزی نیست سنگ جانم. باد میاید و میرود. ترس ندارد که.

لمس سطح زبرش دلم را مالش داد. توی دستم گرفتمش و روی کتاب گذاشتمش.هنوز با لب و لوچه ی آویزان نگاهم میکرد.از قفسه لیلی و مجنون برداشتم و بلند بلند برایش خواندم و خواندم و خواندم. خوابش برد و طوفان تمام شد. دل من هم از طوفان یک بعد از ظهر دلگیره جمعه کمتر گرفت. انگار ترس سنگ جان از طوفان بیرون نه،از طوفان شدید توی دل من بود...

راستی...سنگ ها وقتی خوابند خیلی معصومند!

(هنوز ایده هام خامن. کمی صبر! کم کم بهتر میشه)

چه سنگ باحالیه:))))))))))

مرسی :))

باحالی از خودتونه :)

Hahaha
Sang jan😌😌

ها ها ها! مگر سنگ جان بنده خنده دارد؟؟؟؟

ما که منظورتان را نفهمیدیم اما خیلی به وبمان خوش آمدید اقای سجاد خان :))

خفناک :)

 :))

خفن + اک؟؟؟؟

وای چه نازه. کنگلومرا نیست؟! متن جالبی نوشتید.

چشماتون ناز میبینه! نمیدونم. فقط میدونم سنگ جانمه :)

ممنون. :))

امیدوارم بتونم بعدا چیزای جالبتری بنویسم :)))

چه گردالوئه...
آدم یاد رامبد جوان میافته..البته شکلشم شبیه کتلته...

بله،شبیه کتلت و کوفته ست :))

گردالوووو! چه اسم خوبی 
راااااااامبد جوان هستمممم :)
اونم گردالوئه و من دوسش دارم. :)

Superbly illtninauimg data here, thanks!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان