Memory lost

بهانه گیر و بی تفاوت شدم! مشکلاتم زیاد شدن،آقاهه و نبودناش و بی تفاوت بودناش،بیخیال بودناش دارن کمرنگ میشن،نه خودشونا،زجرا و درداشون...

تنها همدمم سینا بود که اونم...نمیدونم! میلی واسه حرف زدن باهاش ندارم.شاید چون چیزی تغییر نمیکنه اصلا!

مهرناز هست امت...

همه یه اما دارن و منم که تنهاییمو محکم بغل کردم!

هنوز گیجم! انگار که یه چیز مهمو گم کردم.مث کسی شدم که حافظشو از دست داده،میدونه خیلی چیزا هست اما نمیتونه به یاد بیاره که چی..

همه آشنان و غریبه،همه هستن و انگار نیستن! میخوای با تمام آشنا بودناشون بشناسیشون اما از حجم غریبگیشون هم وحشت داری و میخوای فرار کنی،فرار کنی به تنهایی و فکر کنی تا بفهمی چی کمه؟ چیو گم کردی؟

من اما...انگار که خودمو جایی جا گذاشتم...خودمو...حافظمو...قلبمو...احساسمو...

خدا آغوشت برای من جا دارد؟ من جای زیادی نمیخواهم.آنقدری که در خودم،در آغوش تو جمع شوم!

انقدی که درخودم دراغوشت جمع شوم این تکیش بیگ لایک

میسی 😊

الان من از جانب خدا برات پیغام آوردم
بیا پریسااا..بپر بغلم:)))

چشممممم فرشته ی پیام آور خدا 😊

دلارام مهربون 😍

"همه آشنان و غریبه،همه هستن و انگار نیستن! "

دقیقا اینه مشکل همه،
با آدما که باشی تنهاتر میشی! :)

با آدمای اشتباه که باشی تنهاتر میشی.

بعضیا انقدر شبیهتن که تنهایین جفتتون اما باهم تنهایی!
تنهایی پر نمیشه.تنهایی با بعضی آدما کم و کمرنگ میشه. انگار اونا رو تنهاییتون سایه شدن تا کمتر تنهاییو ببینی و حسش کنی.

دوباره چی شده؟؟؟

😂

دوباره چیزی نشده! همه چیز خلاف وفق مراد بنده هست،کاملا پررنگ هم هست 😂😂
اما همه چیز خوب است 😊

باتوکل برخداهمه چی درست میشه

بله

منم تنهام:(

تووعزیزمیییی اجی

سلام دنبال شدید ممنون میشم دنبال وهمراهی کنید کنید👍
بسیارزیبا بود
لااایک

متشکر 😊

چشماتون زیبا میبینه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان