دلشکستگی جزو عواطف است؟؟؟

دیگه هیچ جایی جز اینجا برام نمونده...

یادم رفته بود روابط شکسته رو نمیشه بند زد،یادم رفته گذر زمان هرچقدرم آدما رو عوض کنه شخصیت اونا صرفا با رفتار و افکارشون تغییر نمیکنه!

مثلا یه خودخواهه خودبین که تصور غلطی از غرور،دوستی و ارتباط صمیمیانه داره تغییر نمیکنه...

پرم از پوچی! پر از احساسایی که ندارم...انگار روحم لمس شده. هیچ چیز رو حس نمیکنه...

البته نه، اگه دل شکستگی هم جزو عواطف باشه، من هنوزم احساس دارم...

فقط دلم میشکنه اما چیزی حس نمیکنم!

بیخیال شدم...بی اهمیت...بی فکر...

هی خودمو ترغیب میکنم به احساس داشتن اما...مگه حقیقت جز اینه که امیدم برای حس شدن احساسم نابود شده؟ مگه جز اینه که واقعا هیچی رو حس نمیکنم؟

جز اینه که دیگه حتی هیچ آهنگیم حالمو توصیف نمیکنه؟

پرم! پرم از پوچی و سوالاتی که انگار از پایه غلطن و هرگز هیچ جوابی برای سوال غلط پیدا نمیشه...توده ی پوچی توی ذهن و قلب عجیب میترسونمت اما چاره چیه؟؟؟ شاید پناه بردن به خود دوستی،تنهایی و کتاب...پناه به دیوارای بلندی که برای خودت ساختی،دیوارایی که نذاره کسی اذیتت کنه.نذاره فکر ارتباط با بقیه و درک شدن باز آزارت بده...

عجیب دلم کابوس همیشگی را میخواهد...حالا بوسه ی مرگ کابوس نیست،رویاست....

واقعا زیبابود

خوشحالم خوشت اومد 😊

البته نه اگه دلشکستگی جزوعواطف باشدمن هنوزاحساس دارم عاشق این تکیشم

خودمم عاشق این قسمتشم! چقدر خوبه که دوست داری.

مث یه نسیم خنک میمونه علاقه بقیه به نوشته ها و حرفات 😊

خیلی قشنگ بود خیلی... 

مرسی.

خیلی خیلی خوشحالم که خوشتون اومد.

آدمهای اطراف رو نمیشه تغییر داد ولی میشه آدم خودش رو جوری تغییر بده که آدمهای اطراف جذبش بشه
مطالعه روابط بین انسانها خیلی میتونه کمک کنه تو این زمینه

مشکل من جذب شدن نیس! ارتباط برقرار کردنم نیس! کلی کتاب خوندم...

به راحتی جذبم میشن.ارتباط برقرار میکنم.
مشکل من فهمیده شدنه،درک شدنه...
انگار من مریخی حرف میزنم که هیچوقت نمیفهمن چی میگم!
ارتباط برقرار کردن چیزایی به دنبال داره مث درک متقابل! که برای من فقط یکطرفه ست...من میفهمم و بقیه نه...

رشتتون تجربیه...
مطمئنم توی بخش دستگاه عصبی اونجاییش که داره حرکت مرجانها رو توضیح میده  یادتونه که میگه مرجانها نسبت به جریانها کوچک و مداوم  آب دیگه عکس العمل نشون نمیدن!آدمها هم اینطور اند!!جریانهای مخالف با احساساتشون که زیاد بشه دیگه عکس العملی نشون نمیدن...نکه نخوان نمیتونن،سرد میشن!سرّ میشن...
 😪

بله.فصل7پیش!

دقیقا همچین حالتی شدم...محرک بی اثر! رفتار یادگیری عادی شدن😔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان