نیازمندی ای برای دوست !!!!

دلتنگم.دلتنگ دوستی هایی که بوی تعفن ندهد...

دوستی هایی که محبت ها و گذشت ها یک طرفه نباشد...

دلتنگ دوست هاییم که نقل دهانشان پسر های سواستفاده گر و دوستی های کثیفشان نباشد...

کاش نیازمندی دوست میزدند...یک دوست صادق،بی ریا و صمیمی...دوستی که زمین تا آسمان فرق نکنیم...

دوستی که حجاب بفهمد و چادر! دو تا دختر چادری کنار هم قدم بزنیم و من فکر نکنم چقدر تفاوت داریم...

دوستی که ولادت و شهادت بفهمد،اهل بیت بفهمد،خدا بفهمد...

کسی که همرنگ خودم باشد...مثل من...از جنس من...

کسی که افتخارش رژ ها و لاک هایش نه،کتاب های جدیدش باشد...

کاش کسی بود که ذهنش ذره ای به ذهن من نزدیک بود

قلمت اینقدر سنگینه واسم که وقتی می خوام بخونمش اینگار یه سنگ صد تنی گذاشتی روی مغزم! بهش فشار میاد، جوری که هر لحظه احساس می کنم الانه که از گوشام خون جاری شه! :)

از دست شما آقای فابرکاستل 😂

اگه تعریف بود،خیلی مرسی از تعریفتون 😊

آدم از خدا بخواد خودش می رسونه. دوست نعمت الهیه برای این که کسی باشه که حرف هات رو بفهمه و درکت کنه. یک وقت هایی میشه که دوست بیشتر از خانواده همراهت میشه و دستت رو می گیره. (البته به نظرم این ها هم می تونه نتیجه دعای پدر و مادر در حق فرزند باشه.)

ان شاءالله خداوند بهترین دوست ها رو نصیبت کنه که خیلی کمک کننده است توی زندگی

بله،حق با شماست 😊

ان شالله

معنای واژه ی دوستی خیلی وقته که گم شده من هم دیگه دنبالش نمیگردم...

چه بد 😔

حالا شاید یدونشو پیدا کردم.
شده مث گنجای دوران باستانی که یه نقشه عجیب و پر از راز داشتن...

دوستندارم بگردم دیگه...
اونقدر خستم که نمیتونم!!شاید اونقدر خوب باشه که خودش بیاد...

منم دیگه نمیگردم.پیداشون کردم. 😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان