میگذرد...

از اینجا به اینستا بعد تلگرام باز اینطتا باز تله و باز اینجا...

یکم هندسه خوندن...

گریه و صدا زدن خدا...یا حسین...یا رضا...

باز اینجا،غصه،فکرای مزاحم...20دفه پستای وبو خوندن...

دیروز خوب بود...امروز نه! مث یه لیوان آب و نمک اشباع شدم که تا خودشه و همه جا آرومه خوبه اما به تلنگر کوچیک...

همه چیز تمومه و رسوب میکنه! باز خودشو آروم میکنه اما سرد و گرم شدنا،تلنگرا تموم شدنی نیستن...

تا اون نمک اضافی ازش گرفته نشه اوضاع همینه...

حالا میان بازم توش نمک میریزن و اونو دیگه نمیتونه تو وجودش حل کنه...

من اشباع شدم.بیشتر از توانم بهم دادن...توانمو بردم بالا اما این تلنگرا ول کنم نیستن که...هی بیشتر نمک...هی بیشتر و بیشتر و بیشتر...

رگ کتفم تیر میکشه و درد خفیفی تو دست چپم حس میشه! نفس که میکشم ابن رگه بدتر میشه...هی تیر کشیدناش قویتر میشه!

لیله الرغائبه...اما من نماز نمیخونم...خدای من نزدیکتر از این حرفاست! من مستقیمتر از این حرفا باهاش حرف زدم.

خدای منی که کنارم میشینه و اشکامو پاک میکنه...نزدیکتر از رگ گردن...

من با همون نزدیکتر از رگ گردن حرف میزنم!میشه نشنوه؟میشه لازم باشه عربی بگم؟ خدای من حرف نمیخواد...همین قطره های اشکی که از سر بی پناهی ریختم حرفن...الان کافیه صبر کنم و ببینم که خدام نوازشم میکنه...

اشک واسه چی آخه بی خیال پریسا خانم بخند گلم....

😂 بین این کامنتا اولیش بود که بهش خندیدم! یه لحظه یاد مهران افتادم...

مهران اقای روانشناس مهربونی که با از دستش دادم...فقطم تقصیر خودم بود 😔

انسان همیشه با گناهاش پیش خدا حاضر می شه!
هر وقت از خدا چیزی خواستی برو پیشش؛ ربطی به این نداره که نماز می خونی یا نه! همین که به یاد خدا هستی شاید در آینده باعث بشه به سمت نماز هم سوق پیدا کنی!
ازش دور نشو، هیچوقت! :)

منظورم نماز لیله الرغائب که12 رکعت با تعقیبات بود! نه نماز هر روزه خودمون 😊 

اون نماز که وظیفه ست و هر وظیفه ای حکمتی توشه و مصلحتی! و باید انجام بشه.
هیچوقت دور نمیشم.چون اون همیشه نزدیکتر از رگ گردنه 😊❤

میگذره ...

بله :)

:)

چه قدر خوبه که دلت رو به مهربونیش گره زدی.
گریه واسه ما دختراس اصلاً

تنها چیزیه که میتونم بهش اعتماد و باور داشته باشم...

دقیقا! گریه آدمو سبک میکنه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان