چیک!

سلااااااااام 😊

بعد از ظهر جمعه تون قشنگ 😊

امروز روز خوبیه! اصلا مهم نیست که اختصاصیای آزمونو افتضاح زدم و حتی حوصله خوندن سوالارم نداشتم! مهم نیست بازم مهمونیم و درس نخوندم!

اصلا اهمیتی نداره! این مهمه که حالم خوبه.

چیزای بد زندگیم اصلا مهم نیست! وقتی حالم خوب باشه همه چیزو آروم آروم حل میکنم.

آروم آروم همه چیزو میخونم و آزمون بعدی رو میترکونم.الان مهمونیم و وقت ندارم؟خب مهم نیست! فوقش شب بیدار میمونم و درس میخونم.

همه چیز این زندگی حل میشه...فقط  حال بد آدماست که جبران نمیشه! 

حالتونو خوب کنید! از همه چیز لذت ببرین!

چند روز پیش من از اینکه اصلااا جوش نمیزدم خوشحال بودم و امروز به این که دقیقا روز مهمونی جوش زدم کلیییی خندیدم 😂

اگه سنگ جلو پاتون میوفته عصبی نشید! داد نزنید! غر نزنید! آروم باشید و بخندین.

به چیزای بی مزه بخندید! بذارید خنده تو کل زندگیتون پخش بشه.

حتی اگه دنیا بهتون لبخند نزنه! حداقل هنگ میکنه و متعجب میشه و این خیلی بهتر اخم و بدجنسی دنیاست!

چیک! لطفا لبخند بزنید،من یه عکاس هستم...

چیک! 😊

Yeah, that's the tictek, sir or ma'am

:)



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان