مهمترین کار دنیا رو کردم 😊

روز خوب ینی شب که میشه فکر کنی ببینی تونستی به کسی انرژی بدی؟

کسیو خوشحال کردی؟

باعث لبخند کسی شدی؟

و آیا تونستی خوشحال باشی؟

من جواب میدم: بله!

من روز خوبی داشتم.یه روز مفید. خوشحال شدم که تونستم به کسایی انرژی مثبت و انگیزه ای برای یه لبخند بدم.

مهم نیست چه کارایی نکردم.مهم اینه مهمترین کار دنیا رو کردم.

مهم اینه که من تونستم باعث یه لبخند و یه حس خوب تو قلب و صورت یه آدم باشم.

پس من روز مفید و خوبی داشتم.

خداجون شکرت بابت یه روز خوب.

لطفا روز بعدیمو یه روز خوبتر و مفیدتر برام قرار بده 😊

خدای خوبم.دوستت دارم 😇😊❤

روزت پر انرژی؛ حتی روزای بعدت :)

مرسییییی 😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان