بازگشت به سیاره خودت

هر بار خودم را از دنیای سیاه آدمهای سیاه دور میکنم اما باز...هر بار...
هر بار قاطی خوبیهای ساعتیشان میشوم...
کی میشود تا بفهمم آدم ها هرگز به قول ها و قرارهایشان عمل نخواهند کرد؟؟
کی میشود بفهمم صبحی با تو میخندند و شب تو را به گریه خواهند انداخت؟
دمی تو را میستایند و دمی تو را در جمعی علنی و غیر علنی آشغال خطاب میکنند...
آدم ها...آخ از آدمها و دلهایشان...
سرم درد می کند! هر بار سنگ آدمها به سرم میخورد!
کاش میشد به مریخ فرار کرد...یا شاید ماری باشد،نیشت بزند و تو برگردی به سیاره خودت...با آتشفشان و گلی مغرور و یا شاید باز گردی جایی که سگی وفادار اهلی تو باشد...یا آهویی منتظر دیدار تو!
برگردی و غروب را تماشا کنی و این می ارزد به بودن با آدمهایی که گرگند و روباه...آخ از دل گرگ ها و روباه های بی گناه...
کاش میشد به مریخ فرار کرد...کاش...

هاوکینگ امروز کفته بود مریخ هم قطعا مسکونی میشه !! برو پلوتون ...


مهم مسکونی شدنش نیست! مهم اینه که مریخ مثل زمین هنوز پر هیاهو نشده

به طرز دیوانه کننده ای این دو خط رو دوست داشتم:
"کی میشود بفهمم صبحی با تو میخندند و شب تو را به گریه خواهند انداخت؟
دمی تو را میستایند و دمی تو را در جمعی علنی و غیر علنی آشغال خطاب میکنند..."
دم شما گرم:)

دم شما جیر 😂😅

خوشحالم دوست داشتین 😊

با اینکه خودم گه گاهی آدم ها رو با گرگ مقایسه می کنم،
اما خودم قلبا این رو میدونم شرف گرگ میارزه به صد تای آدم! :)

دقیقااااااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان