عید مید و اردو مردو و تادیب و تنبیه

عید امسال ساعت 8 و خورده ای صبحه که ینی از اول سال مجبور به سحرخیزی هستیم،باشد که کامروا شویم 😂

واااااای دلم تنگ شده بودا،اصن من 2 روز مث آدم بزرگای خشک و سرد و جدی رفتار کنم خفه میشم.باور کنین مریضیمم واسه همین بوده. عاغا مگه زوره؟خو من نمیخوام بزرگ بشم.کودکانه میجنگم،ها؟

من همون سرلاکو میخورم،خیلیم خوشحالم 😆

عاغا جنگ درسیست.بوخودا اصن من چهارشنبه سوریم دستم به بمبک و حتی ترقم نرفت،فقط منور گرفتم که اونم کلی مسخرم کردن😂

بگذریم،از این به بعد فقط شنبه ها درباره جنگ میحرفیم که انرژی بگیریم کل هفته را مث بولدوزر بدرسیم،البته سه شنبه ها آقای سبز تشریف میارن،نخوایم بدرسیمم به زور ماژیک مجبورمون میکنن 😁

داشتم میفرمودم که: بله،8صبح هسدن عید جان،بعد ننه بابای بنده،بنده رو 9صبح میبرن محل اردو. مدیونین فکر کنین میخوام از شرم خلاص بشنا 😂

البته خودمم دوس دارم.به هر حال سخن دوست از همه شیرینتر است،میخوام برم فضولی اول وقت،بعد تخت اینا رو اول از همه انتخاب کنمممم،بعد اگه خدایی نکرده میزم جای بدی بود موهای پشتیبانان گرام رو بکنم تا جامو درست کنن و اگه افاقه افاغه عفاقه عفاغه نکرد بزنگم به آقای قرمز جیغ جیغ کنم تا از ترس گوش درد خودشم که شده جای بنده رو درست کنه 😊 کولی هم عمه تون که زشته،خودتونین 😅

2میلیون بار چمدونو باز و بسته کردم.آخرم فهمیدم که عاغا جا نمیشه،اون یکی چمدونو بردار 😕

آخرشم میترسم چیزی جا بذارم خو😟

خلاصه که بلهههه،کتابامم کارتن کردم. یکم فروردین عازم زندان و مرکز تادیب و تنبیه و اصلاح هستم 😢

تازه ملاقات ممنوع هم هستیم 😭

خلاصه که میرم اصلاح میشم و برمیگردم. واسم دعا کنین.در واقع نه،واسه مسئولین و محل اردو دعا کنین که در طی11 رو سالم بمونن 😉

اخه میدونین که... بهلهههه از کمالاتم نگم که ریا میشه 😊😁

کجا میری خخخخخ
موفق باشی 
عیدتم مبارک

میرم اردو مطالعاتی 😊

مرسی آجی 😙
عید شمام مبارک باشه ایشالا.
نوروزتان پیروز.هر روزتان نوروز 🎁🌼🌹🌸💐

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان